Norsk Gordonsetter Klubb

Gordon setter søk

GSDB_icon

NGK valpeliste

Illfoto1

Fotokonkurranse

Vinnerbildet i fotokonkurransen
for august 2010 ble:
Siluett

siluett

Foto/eier 

Feginsbrekkas Rex / sigrid Lium

Er du glad i å fotografere?
Vis oss dine bilder, og bli med i
vår store nettkonkurranse!
Logg deg inn og gå til denne siden!

Innlogging

Velkommen, Gjest
Vennligst Logg inn eller Registrer deg.    Glemt passord?

Unghundfremvisning på Ekeberg
(3 visning) Jan Granheim, (1) Gjest
Gå til bunnenSide: 1
EMNE: Unghundfremvisning på Ekeberg
Unghundfremvisning på Ekeberg 7 Måneder siden  
Hei

Arrangerer klubben fremdeles unghundfremvisning på Ekeberg på vårparten?. Husker jeg var der med min første hund for 6 år siden, og det var en hyggelig og lærerik innføring i utstillingslivet. Alltid morsomt å se andre valper/unghunder
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Unghundfremvisning på Ekeberg 7 Måneder siden  
Hei Gro!

Ja det blir unghundfremvisning i år også.
Datoen er ikke satt enda, men den har vært arrangert en av de første helgene i juni, så jeg regner med det blir slik å år også.

Så snart dato blir satt, blir informasjon om dette lagt ut på NGK siden.
Marit Bjercke

Sv:Unghundfremvisning på Ekeberg 6 Måneder, 3 Uker siden  
Marit
Jeg stilte Santo i Folldal i juli 2009 ( Østerdal Fuglehund) og fik 1UK 1UKK +HP resulatene har ikke kommet på Dogwebb jeg etterlyste dem hos NKK men dett skjer ingenting er det vanlig ? og hva gjør jeg eventuelt for å få det registrert ?
Per

Sv:Unghundfremvisning på Ekeberg 6 Måneder, 3 Uker siden  
Har de andre resultatene fra utsillingen blitt registrert? Hvis ikke, så er det arrangøren av utstillingen som somler. Noe som dessverre ikke er uvanlig...

Har de andre resultatene kommet inn, ville jeg tatt en telefon til NKK og etterlyst resultatet. Sørg for å kritikken klar, for denne må du sikkert sende en kopi av til NKK.

Og dette minner meg på at jeg må purre på en lignende sak hos NKK. Der er de andre resultatene fra utstillingen lagt inn, men ikke på denne hunden.

Forøvrig er det mye feilpunching i DogWeb - både på utstilling og ikke minst på jaktprøver. Så oppfordringen må være: Sjekk resultater på egne hunder i DogWeb. Det er disse resultatene som blir lagt inn i den nye, flotte databasen vår. Er det feil i DogWeb, blir det også feil i vår egen database.
Marit Bjercke

Gå til toppenSide: 1
All rights reserved © 2010 www.gordonsetter.no